söndag 11 april 2010

Sluta lajva er!


Ibland skriver en bloggtext sig själv. Fick följande mejl i min inkorg. Någon som har någon idé om vad det handlar om?

Hejsan :)

Skall vi ta och samarbeta kring barnlajvet. Vi kommer att köra den 12 juni i Göteborgstrakten...

Samarbetet skulle kunna se ut så här:
Vi står för planering och genomförande

Ni får lösa in alla som medlemmar i Gott och blandat :) Och redovisa deltagardagarna såklart...

Vi får låna alla träskålar och liknande som finns i det stora förrådet på expen, och mynten om de finns kvar och andra lajvprylar kanske.

Ni skickar med info om barnlajvet när ni skickar ut info om sommarlägret. Det måste väl göras nu i Maj någon gång. Eller att ni kanske gör två utskick. Men här ser vi att det värdefullaste för oss är, att Vi Unga står för utskick till medlemmarna i åldern 10-13 år, mot deltagardagar och medlemmar :)

Vi skall ha nästa möte den 6 Maj i Gbg, då får gärna någon från ds vara med, Mangan, Anton? :)

Jag skall göra klart informationen som skall skickas ut senast nästa vecka.. Vi kan väl höras av i början på nästa vecka och prata vidare. Någon får gärna ge mig respons på om ni är sugna på samarbetet och tycker att det är en ok deal :) Jag kan ju komma till expen och klistra kuvert någon dag ;)

Kram Kram
//essan

1 kommentar:

  1. Jag skulle också kunna tänka mig att klistra lite.

    A

    SvaraRadera